Re: AMD 120 MHz - 8kB cache (zadna potwarz)

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Sat 25 Nov 1995 - 00:42:16 MET

Wojtek Piecek napisal:

> Uhhhhh, to potwarz !!!!! :)

Zadna potwarz, tylko pewno kolejne postingi po 22:00 ;-)))
Poza tym byly tu osoby, ktore twierdzily, ze jest na pewno 16 (wplyw
kochanych gazetek). Tak w ogole, jak to Karpio kiedys przysmazyl,
pisujemy sobie po to, zeby inni sie czegos dowiedzieli :-)

Pozdrawiam wszystkich i sorry za almost off-topic

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |