Re: Kto odzyska dane z SEAGATE ST3660A

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 23 Nov 1995 - 06:21:39 MET

On Wed, 22 Nov 1995 19:51:20 +0100 you wrote:

>ja dorzuce swoje pytanie: jak cenne to sa dane i ile jestes w stanie
>zaplacic za ich odzyskanie?
>
>karpio

Karpio, jesli twoje pytanie nie jest podyktowane wylacznie
ciekawoscia to i ja mam dysk (IBM 350MB model H3342-A4)
w ktorym elektronika dziala i bardzo chetnie bym z niego
dane odzyskal. (Dysk jest caly jedna partycja HPFS, jesli
nie liczyc jednomegabajtowej partycji Boot Managera OS/2).

Objawy: startuje: boot manager sie sciaga i wyswietla
swoj screen, a kiedy ma rozpoczac ladowanie systemu slychac
tylko zgrzyty i inne dziwne dzwieki do ktorych brakuje mi
odpowiednich onomatopei w jezyku polskim. (Przypuszczalnie
dlatego ze kiedy sie ksztaltowaly - nie bylo jeszcze
twardych dyskow). Wyglada po prostu na to, ze nawalil
serwomechanizm czy silnik krokowy, czy co tam za cholerstwo
przesuwa ramie z glowicami, przez co czyta z zerowej sciezki
a dalej ani rusz.

Na pytanie wolalbym nie odpowiadac - oczekuje propozycji.

Grego

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org