Re: Szukam programow!!!!

Autor: Jacek Kijewski (mms002_at_loqi13.elka.pg.gda.pl)
Data: Wed 22 Nov 1995 - 16:07:35 MET

On 16 Nov 1995, Jarek Lis wrote:

> Jacek Kijewski (mms002_at_loqi11.elka.pg.gda.pl) wrote:
> : On 15 Nov 1995, Jarek Lis wrote:
> : > No co wy. Core Stream, to dedykowany server Lantastica, zrealizowany
> : > jako NLM na jadrze Novela 4 !. Dlaczego NW 4? Bo to 'leading product
> : > in networking technology' o ile dobrze pamietam reklamowki.
> :
> : To wlasnie mialem na mysli. Przy czym funkcjonalnie jest to skrzyzowanie
> : N 3.12 z Lantastic.
>
> Dlaczego znowu 3.12? z 3.12 nic tam nie ma.

 O.K. Ale samo jadro to nie wszystko. Wszelka otoczka jest wzieta z
Lantastica. I b. dobrze, bo to dobra firma i nieglupie rzeczy robi.

> No. w tym przypadku troche wierze. Lantastic ma w rynku sieci pozycje
> dosc solidna. Zaczal robic dedykowany server. Nie zrobil tego sam!

 Ja o tej reklamie po doglebnym zapoznaniem sie z Polmax News. LAMEEE!

* " Kazda dostatecznie zaawansowana technologia niczym szczegolnym *
* nie rozni sie od magii" *
* *
* Jacek Kijewski, student informatyki, szef i wlasciciel Abakus S.K. *