Re: Optimus schodzi na psy ???!!

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 22 Nov 1995 - 14:43:38 MET

>Czy ma ktos moze zdanie na temat VOBIS'a ?
>Ma podobno bedzo tani sprzet, jedno pytanie czy dobry ?

mam o nich zdanie podobne jak o protechu czy escomie... jak masz
znajomosci to kupisz od razu dobry komputer, jesli nie to czeka cie 30
wizyt w servisie, zakladajac ze powiedziels dokladnie o wszystkim (bo
jesli np. nie powiesz ze chcesz miec cache 15ns to mozesz byc w 100% pewny
ze znajdziesz 20, albo nawet 25 :) i tak dalej...). slowem - trzeba
patrzyc na rece i dokladnie tlumaczyc (jak krowie na miedzy) co i jak...
karpio