Re: Chronienie pliku haslem

Autor: Ireneusz Kozlowski (malach_at_mail.atr.bydgoszcz.pl)
Data: Wed 22 Nov 1995 - 14:56:48 MET

On Mon, 6 Nov 1995 16:15:12 GMT,
Konrad Budych <kbudych_at_infoserv.ii.uj.edu.pl> wrote:

>Ryszard Korwin-Mikke - DI 153 5007 (rmikke_at_mofnet.gov.pl) wrote:
>: Czy istnieje na peceta program, pozwalajacy na zabezpieczenie
>: pliku wykonywalnego haslem?
>TINYPROG. Shareware'owy packer plikow .EXE z wbudowana mozliwoscia pytania
>o haslo. Niestety, z tego co wiem, nie dziala na nie-DOSowych plikach .EXE.

W obszarze systemu MS-DOS dla plikow EXE i COM istnieje oprogramowanie
zabezpieczajace uruchomienie programu na haslo, np.

user300.zip z kolekcji SIMTEL/msdos/fileutil
[Protects EXE and COM files with a password]

Pozdrawiam
Irek

--
  Ireneusz Kozlowski                   E-mail:  keri_at_atr.bydgoszcz.pl
  Instytut Elektrotechniki ATR         Finger:  keri_at_mail.atr.bydgoszcz.pl