Re: Kreda....

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 21 Nov 1995 - 21:59:50 MET

>To naprawde nie jest, zart ale z tego co wiem w obecnej chiwili kolega zalatw
>ta krede, ale jeszcze nie do konca wiadomo czy ona bedzie.

ja bym sie wcale nie nabijal. pytanie: gdzie mozna kupic bialy ser? odpowiedz:
w sklepie spozywczym, nie? a guzik! :) bylem w kazimierzu ostatnio pod
namiotem, i w sklepach spozywczych oprucz kiszonych ogorkow, sledzi, pepsi,
lodow i ogromnej ilosci wodki nie bylo wlasciwie nic wiecej... z 10 sklepow
zwiedzilem, sera w zadnym nigdy nie bylo... a sklepy byly "spozywcze"...
karpio