Re: AMD 120 MHz ?

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Mon 20 Nov 1995 - 15:42:02 MET

KRZYSZTOF WANDACHOWICZ napisal:
> Jezeli program AMIDIAG pokazuje u Ciebie 0 kB cachu to nie chcac
> Cie martwic masz podrabiany procesor. Jezeli dostales na niego
> gwarancje to jak najszybciej go wymien! Obym sie mylil. Wszedzie
> gdzie uzywalem tego programu pokazywal dobrze albo 8 albo 16 kb.

Nie stawial bym tego tak pochopnie. Co prawda nie dawno nie uzywalem
AMIDIAGa (chyba mi sie nie podobal?), ale widzialem sporo programow,
ktore pokazywaly totalne bzdury o tym co siedzi w komputerze. Cache: 0kB,
1kB, 8kB, 16kB - dla tego samego procesora.
Taki np. "comptest", swoja droga niezly, mojego bylego CyrixaDX2
rozpoznal jako DLC, calkiem niezle, cache OK. Z tym ze jak zwolnilem
wszystko w BIOSie to okazalo sie, ze mam ... PENTIUM :-)))))

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |