Re: Bad sectors na nowych dyskach ?

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 16 Nov 1995 - 14:59:16 MET

Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
: >Spoko, wylaczasz ten komunikat i spokojnie pracujesz. Nawiasem mowiac
: >nie wiem co dokladnie go powoduje, moze karta I/O.
:
: nie. dokladnie napisalem, ze to tylko TEN dysk, lecz z roznymi kontrolerami.
: i to nie bylo jedno pikniecie raz na jakis czas, lecz cala lawina, przy
: jakimkolwiek dostepie do dysku. a wylaczenie komunikatu to tylko kosmetyka,
: dla mnie nie wrozy nic dobrego.
:
Wiem co pisze - od paru lat mam servery z wylaczonym komunikatem, bo po
wlaczeniu systm piszczy tylko pare sekund - potem sie zawiesza.
Servery pracuja.

: ps: wole miec wlaczony komunikat. niech se nawet piska raz czy dwa razy
: na dzien. ale jesli robi to czesciej probowalbym sie pozbyc dysku
: (sprawdzilbym inny na tym kontrolerze, a ten na innym :)

Jakby piszczal nawet co pare sekund - to niech se piszczy. Ale czasem piscza
pare (dziesiat?) razy na sekunde.

Nawiasem mowiac - wylaczeni komunikatu bylo polecane w instrukcji do
ktoregos bodajrze Compaq'a, jak sie okazalo, ze one piszcza na maxa.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |