Re: AMD 120 MHz ?

Autor: Maciej Kozinski (maciek_at_lnx1.boa.uni.torun.pl)
Data: Tue 14 Nov 1995 - 12:29:16 MET

Michal Osak (micho_at_I_should_put_my_domain_in_etc_NNTP_INEWS_DOMAIN) wrote:
: Hej Wszystkim !
: Mam male pytanko. Czy ktos juz mial moze do czynienia z procesorem AMD
: 486DX/4 120MHz? Oczywiscie nie chodzi mi o zadne "podkrecane" uP :).

486dx2/100 = P66
486dx4/120 = P75 (?!)

: Interesuje mnie wydajnosc tego procesora w porownaniu z np. P60, P75.
: Slyszalem rowniez jakies niepotwierdzone plotki nt dzialania AMD (bledy ???).
: Moze ktos uzywa 32 bitowych systemow operacyjnych na tym procesorze
: (Linux, OS/2, Win95..).

Linux dziala na nim bez zarzutu, wszystko zalezy od plyty.

: Generalnie: Jak wyglada praca tego procesora ?

Dobrze, a jeszcze lepiej stosunek predkosci do ceny :-)

Maciej Kozinski

--
           Maciej Kozinski         http://www.boa.uni.torun.pl/~maciek