Re: Problem z myszka w VESA....

Autor: Rafal Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Mon 13 Nov 1995 - 18:52:48 MET

In article <487pvv$43d_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>
from 13 Nov 1995 15:58:55 GMT
lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

> Hm, no, tego, to moze nie najlepsza rada, ale jak programowac cos
> graficznego i z mysza, to moze jednak Windows? Niekoniecznie MS, moze byc X.

DOS przy wszystkich swoich wadach nadaje sie jednak doskonale
do niektorych rozwiazan. Przy tym jest systemem, ktory sie stosunkowo
prosto programuje (jako system singleuser i singletasking). No bo
po cholere mi lepszy system, gdy musze sledzic tylko jeden sygnal
(np. interupt albo przez porty).

Rafal

| Raphael Posmyk (Hamburg, Germany) |
| "... carpe diem, quam minimum credula postero..." (Horatius) |
| Please send/reply all to raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de |