Re: Problemy z OS/2

Autor: Adam Wojciechowski (ibex_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Mon 13 Nov 1995 - 16:22:45 MET

In article <Pine.3.89.9511131050.A20407-0100000_at_zeus.polsl.gliwice.pl>,
rafluka_at_zeus.polsl.gliwice.pl says...

>Czesc !
>
>Korzystajac z oesomani - Kiedys sobie zainstalowalem OS/2 tylko po to aby
>sprawdzic co to jest. No i mialem malutki problem - system sypal sie gdy
>probowale uruchomic dwie animacje jednoczesnie... Pomijajac celowosc takiego
>dzialania pozostaje pytanie dlaczego system sie sypie ?
>
>Drugie pytanko: Jezeli pod Win95 jakas aplikacja przestaje reagowac na
>nawolywania systemu mozna ja usunac poprzez nacisniecie CTRL-ALT-DEL i
>wybranie z menu End Task - czy pod OS-em istnieje taki program lub
>funkcja systemu, ktora dziala analogicznie ?

Kazda alikacje mozna wylaczyc przez Ctrl-Esc i close, ale mozna znalezc
w Hobbes i nie tylko WSPANIALY program nazywajacy sie WatchCat wersja 2.1.
dzieki zainstalowaniu tego programu mozna praktycznie calkowicie zapomniec
o restartowaniu systemu (niestety czasami zdarza sie ze OS/2 sie zawiesza).
Jest to shareware ale indywidualni uzytkownicy moga korzystac z niego
bezplatnie, ale oplaca sie go zarejestrowac bo dostaje sie kilka dodatkow.
A z mojej praktyki wynika ze mimo wszystko OS/2 jest duzo bardziej
stabilny od Win95

Adam