Re: Gdzie kupic zasilacze do PC?

Autor: Krzysztof M. Obrzud (kobr_rmf_at_bci.krakow.pl)
Data: Mon 13 Nov 1995 - 14:14:06 MET

czapkiew_at_uci.agh.edu.pl (Maciej Czapkiewicz) wrote:

>Dzien dobry!
>Mam problem: gdzie na terenie woj.Krakowskiego i Katowickiego mozna
>kupic zasilacze do pecetow luzem czyli bez obudowy.
>Szukam tez zasilacza P>200W.

Szukalem tego w Krakowie. Po cenie jednak zorientowalem sie
ze wszystkie firmy ktore odwiedzilem licza mi jednak za obudowe z
zasilaczem. Goscie po prostu biora za calosc, wreczajac ci do reki
tylko zasilacz. Nie musze dodawac ze robia to z wielka laska.

Krzysztof M. Obrzud
kobr_rmf_at_bci.krakow.pl