Re: OPTI.EXE

Autor: Lukasz Bienkowski (LBIENK_at_Vela.filg.uj.edu.pl)
Data: Mon 13 Nov 1995 - 12:18:32 MET

> Jak masz jakas nowsza plyte z HDD Autodetect, to zapomnij o OPTI.EXE. Za
> kazdym razem przestawiac kolejnosc bootowania z C:A: na A:C:? Jak nie
> umiesz wpisac recznie, to raczej nie uzywaj kieszeni.

Wpisac to ja potrafie, bylem natomiast ciekaw jak dziala taki "unikat
w skali swiatowej", jak to gdzies reklamowal Optimus. A koniecznosc
zmiany kolejnosci bootowania rzeczywiscie odstrasza mnie od tego
produktu dosc skutecznie i mimo, ze moja plyta nie rozpoznaje dyskow,
to pozostane przy wpisywaniu recznym (i ewentualnym rozpoznaniu dysku
poprzez jakis programik typu DugIDE).

> * " Kazda dostatecznie zaawansowana technologia niczym szczegolnym *
> * nie rozni sie od magii" *
> * *
> * Jacek Kijewski, student informatyki, szef i wlasciciel Abakus S.K. *

           Lukasz Bienkowski - lbienk_at_vela.filg.uj.edu.pl
Uniwersytet Jagiellonski - Wydzial Filologiczny - Coll. Paderevianum
 31-120 Krakow, al. Mickiewicza 9/11, p. 908, tel. 33-63-77 w. 322