Re: Male pytanie o HTML

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Sat 11 Nov 1995 - 15:21:19 MET

Witold Przygoda napisal:
> 1) Czy mozliwe jest uruchomienie Mozilli na PC bez dostepu do sieci
> (wylacznie w celu podgladania jak wyglada pisany na biezaco dokument),
> ew. jak nie, to czym mozna by ogladac to, co sie pisze w HTML-u?

Alez oczywiscie. Potrzebny jest jeszcze "winsock.dll", jesli nie laczysz
swoich windowsow z Siecia, to najlepiej chyba sciagnac "mozock.dll" - to
taka proteza winsocka do zabaw lokalnych. Opis co z tym robic mozna
zazwyczaj znalezc obok mozocka, w FAQach i innych miejscach. Jakby co, to
tez pomoge :-)

> 2) Jak w HTML-u (czy w ogole sie da?) zrobic... odstep, np. miedzy
> obiektami typu Bleble <a href="blach.html">
> Blach</a> - jesli sa, jak widac, w 1 linijce (tak zeby Bleble i
> Blach nie zlewaly sie, a byly rozsuniete, na ile sobie tego zycze)
> - chodzi mi o kazde inne rozwiazanie poza pakowaniem tego w tablice.

Rzeczywiscie, browsery HTML traktuja kilka spacji obok siebie jako jedna.
A moze by tak bezczelnie: <PRE> xxx yyy</PRE> ?
Malo eleganckie, ale innych rozwiazan jeszcze nie szukalem... Moze ktos
zna cos ciekawego?

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |