Re: OPTI.EXE

Autor: Lukasz Bienkowski (LBIENK_at_Vela.filg.uj.edu.pl)
Data: Fri 10 Nov 1995 - 12:18:52 MET

[...]
> [...]
> niezaleznych kostek na to - przyspiesza to dostep do danych.
>
> natomiast powaznie zastanawialbym sie nad sensownoscia rozbudowy cache z 128
> do 256k - roznica w predkosci pracy calego komputera wyniesie moze 3%, a moze
> nawet mniej... checkit czy wintach np. nie zauwaza zadnej roznicy. ty uzywajac
> normalnych programow takze... nie wiem czy nie lepiej wydac pieniazki na
> upgrade procesora np. albo wymmienic cache ktory juz posiadasz na szybszy
> (jesli np. nie mozesz ustawic 0ws i cykli 2-1-1-1 - osiagniesz znacznie

Zgoda w normalnych warunkach bym nie wymienial, ale mam akurat pod
reka wolne 128kB i chce sie 'naocznie' przekonac o tych 3%...

> karpio

           Lukasz Bienkowski - lbienk_at_vela.filg.uj.edu.pl
Uniwersytet Jagiellonski - Wydzial Filologiczny - Coll. Paderevianum
 31-120 Krakow, al. Mickiewicza 9/11, p. 908, tel. 33-63-77 w. 322