Re: Problemy z Trident'em...

Autor: Marcin Szkudli/nski (wasek_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Thu 09 Nov 1995 - 13:54:50 MET

enigmei_at_zse.bydgoszcz.pl (Slawomir Szylko) wrote:
>Czesc !!!
>
>Jacek Kijewski pisal :

Reinstalacja Windowsow wcale nie musi ci odtworzyc zle
ustawionych klorow. Zauwazyles pewnie, ze po reinstalacji nie
trzeba odtwarzac desktopu, zostaja wszystkie ustawienia
programow, miedzy innymi tez ustawien kolorow. Sprobuj ustawien
 w control panel, albo przeinstaluj windows kasujac wszystko z
katalogu c:\windows (czy innego, gdzie masz ten system).
Prawdopodobnie jednak bedzisz musial przeinstalowac takze
wszystkie swoje programy pracujace pod WINDOWS.

Powodzenia.