Re: 100 czy 120 MHz

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 08 Nov 1995 - 20:00:48 MET

mwilk_at_cc1.p.lodz.pl (Marcin Wilk) wrote:

>Pytanie pomocnicze/wymijajace:
> A czy naprawde musisz miec 120MHz? W sumie 100-ki tez nie sa wolne, ale
>za to znacznie tansze.

szybkosc komputera wzrasta prawie liniowo do 100mhz. przy 120 sie zalamuje
(sprawdzone) i 120 dziala niewiele szybciej jak 100, a procesor sie grzeje.
chyba ze masz naprawde B.DOBRA plyte. najlepiej jesli masz mozliwosc
to pozycz od kogos 120, i sprawdz benchmarki. zebys nie pakowal kasy w bloto.
jak bedzie niewiele szybciej, to lepiej sie zastanow nad wymiana plyty
i procesora na P5 :)

--
                          oOOo