Re: Neon?

Autor: Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_ns1.gazeta.pl)
Data: Wed 08 Nov 1995 - 14:25:23 MET

> W jednym z plikow INI (ktorym? Szukaj...) sa opisy ustawien dla
> Windows Help w jakiejs sekcji [Windows Help] lub podobnej z nazwy.
> Pogrzeb w WIN.INI czy czyms podobnym, [...]
>
> Zbigniew Gasiorek [gasiorek_at_im.uj.edu.pl] Cracow Poland

    Dokladnie! Ustawienia kolorow HELP-a znajduja sie w pliku WIN.INI
w sekcji [Windows Help]. Opis tej sekcji znajdziesz w pliku WININI.WRI
w glownym katalogu Windows. (np. C:\WINDOWS)

 Slawomir Mateuszczyk            E-mail: S.Mateuszczyk_at_gazeta.pl
 Network Administrator           http://www.riviera.pw.edu.pl/~smateusz
 Maile z polskimi literami zakodowanymi w MIME/ISO-8859-2 mile widziane.