Re: Windows95 - test pamieci

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 04 Nov 1995 - 12:30:57 MET

sp7yav_at_kielce.ampr.org wrote:
: > swietnie. tylko popracuj tak powiedzmy przez godzine, a potem sprobuj sobie
: > wytlumaczyc, czemu wszystko zaczyna chodzic ze 2 razy wolniej :)))))))))
: > najlepiej sprawdz.
:
: mi chodzilo o ilosc pamieci po uruchomieniu tych programow,
  wiadomo ze nikt nie potrzebuje pracowac z tyloma naraz :-:

Swietnie, ze wreszcie poprawili. Tylko ze wlasciwie postawione pytanie
brzmi - co to sa system resources w M$ Win, i dlaczego sa ograniczone
czyms innym jak tylko wolna pamiecia (w dodatku dyskowa).

Twoj zachwyt doskonale demonstruje popularny zarzut do M$:
' zarowka swieci za slabo? M$ definiuje ciemnosc jako standard, i wtedy
  wszyscy sie podniecaja, ze zarowka w ogole swieci'

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |