Mother boards GigaByte

Autor: Gregorio Kus (grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 02 Nov 1995 - 11:07:34 MET

  Jest na liscie kilka osob, ktore ze znawstwem wypowiadaly sie
o plytach-matkach, chcialbym je prosic o kilka slow n/t plyt
Gigabyte. Wlasnie kupuje RAM + HD i moj "fornitore" zaproponowal
mi (kiedy uslyszal ze chodze na starym 486/66MHz z ISA) bardzo
ladne skonto, jesli wezme dodatkowo MB PCI GigaByte z DX4/100MHz.
Obawiam sie jednak, ze chce mi "upchnac" cos niechodliwego, choc
zapewnial mnie iz sprzedaje ich duzo i nie ma reklamacji. Prosze
o szybka odpowiedz, gdyz transakcja ma dojsc do skutku dzisiaj
poznym popoludniem.

Z gory dziekuje

Grego

P.S. Dodam, ze zamierzam tej plyty uzywac pod OS/2 i Linux'em,
nie chcialbym miec klopotow z jakimis niekompatybilnosciami,
o ktorych facet moze nie wiedziec bo praktycznie wszyscy jego
klienci to "windziarze"