Re: Rzygac sie chce od Windows 95!

Autor: Krzysztof M. Obrzud (kobr_rmf_at_bci.krakow.pl)
Data: Tue 31 Oct 1995 - 14:24:47 MET

RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:

>Niedawno w Radiu ZET, ktore lubie i cenie, urzadzono tzw. "Dzien otwartych
>okien" i przez caly dzien gadano o Microsofcie i Win'95
>Zniesmaczony
> Jaroslaw Rafa
> sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl

Promocja jest taka straszna ze u mnie w pracy, przylaza ludzie nie
umiejacy nawet wlaczyc komputera na ktorym pracuja i pytaja kiedy
wreszcie zamontuje im WINDOWS'95.
Wyrobiono w nich przekonanie ze to ze nie umieja sie poslugiwac
komputerem to nie ich wina, ze to tylko brak W'95.
Jak zamontujesz WINDOWS 95 to juz wszystko bedzie latwe.

P.S.
Swojego czasu pisano duzo (chyba na tej liscie) o grupie
pl.alt.bil.gates.die.die.die
Czy jeszcze nie powstala?
Na jej lamach moglibysmy wyplakac sie do woli :-))))

Krzysztof M. Obrzud
kobr_rmf_at_bci.krakow.pl