APM

Autor: Krzysztof M. Obrzud (no email)
Data: Tue 31 Oct 1995 - 11:14:39 MET

Wiekszosc dzisiejszych komputerow ma power menagment. Mozna go
uruchomic na dwa sposoby:
1. Po okreslonym czasie zadanym w biosie komputer usypia sie sam
2. Na plycie glownej jest zworka po ktorej zwarciu (na chwile) wymusza
sie przejscie w stan SUSPEND

Pytanie brzmi: Czy istnieje punkt 3, a mianowicie uspienie komputera
na drodze czysto softwarowej (z programu np. ksiegowego czy innego).

P.S.
Uprzedzajac ewentualne pytania "A na cholere ci to?" odpowiadam:
Nie jest to konieczne do utrzymania mnie przy zyciu (wyjatkowo zreszta
marnym), chodzi o zaspokojenie mojej chorej ciekawosci. ;-)
Krzysztof M. Obrzud
kobr_rmf_at_bci.krakow.pl