Re: Mysz 64-bit :-) (Re: Pytanie...)

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Tue 31 Oct 1995 - 09:25:45 MET

lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:
>Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl) wrote:

>: Oj, jestescie zlosliwi! Driver do MS Mouse 2064 bedzie najlepszy,
>: najmniejszy i najszybszy na swiecie. W koncu bedzie to juz po zakonczeniu
>: zywota przez slawetnego Billa i zostana ujawnione te programu M$oftu,
>: ktore nie byly przeznaczone na rynek.
>
>Niestety, na dlugo przed ta data M$ swoimi produktami wykonczy wszystkich
>informatykow z prawdziwego zdarzenia. Niewykluczone ze masz racje -
>produkt MS bedzie najlepszy na swiecie - po prostu innych nie bedzie.

A nie przyszlo Wam do glow, ze w 2064 roku moze w ogole nioe byc juz myszy
komputerowych?

Nie wiem co bedzie, ale jakos nie chce mi sie wierzyc, ze nic lepszego nie
pojawi sie przez 69 lat. Pecetowi przeciez jeszcze daleko do pelnioletnosci
a miedzy pierwsza wersja z magnetofonem jako pamiecia masowa a tym co dzis
jest w sklepach nie ma porownania.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland