Nagrywajki CD-ROM

Autor: Jerzy Hodor (jurgen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 28 Oct 1995 - 20:16:40 MET

Czesc wszystkim!

   Mam takie pytanko: doszly mnie informacje, ze ponoc w Krakowie pojawily
sie urzadzenia do nagryania dyskow CD-ROM, co prawda bardzo wolne, ale w
cenie okolo 1000 nzl. Czy to prawda, a jesli tak, to ile takie urzadzenia
sa warte? Znaczy sie, jakie maja parametry techniczne? Chodzi mi przede
wszystkim o:
1. transfer
2. interfejs (IDE/SCSI/SCSI2)
3. wrazliwosc na rekalibracje termiczna dysku
4. cena
5. mozliwosc "dogrywania" do plyt czesciowo nagranych
6. procent "udanych" nagran
7. czy ktos w Polsce oficjalnie sprzedaje takie urzadzenia (mozliwosc
   uzyskania rachunku na firme)

Niejako przy okazji, chetnie uslyszalbym rowniez rozne opinie na temat
dostepnych obecnie na rynku nagrywajek (ktore sa dobre, ktorych raczej
nie nalezy uzywac/kupowac, wspolczynnik cena/osiagi itp.).
   Temat jest szeroki, wiec pewnie i dyskutantow pojawi sie wiecej.
Pozdrawiam,

--
Jerzy Hodor, Politechnika Slaska w Gliwicach
e-mail: jurgen_at_polsl.gliwice.pl