Re: Co sadzicie o chipsecie UMC?

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 26 Oct 1995 - 12:28:56 MET

> [czyli: Co sadzic o UMC]
>
> Mialem problem z instalacja karty sieciowej IBM na UMC. Wogole nie jest to
> najlepszy chipset (moje zdanie, nie potrafie podac wiecej konkretnych
> przykladow dlaczego go nie lubie).
> [wojtekp_at_tch.waw.pl]

ja bym polemizowal - swego czasu widzialem naprawde niezle plyty z
chipsetem umc - jedne z pierwszych lb/upgradable jakie sie w ogole
pojawily - mialy troche fajnych rozwiazan, a przede wszystkim
dzialaly wyraznie szybciej niz np. opti. plytki byly wyprodukowane
przez dfi a seria nazywalaa sie chyba puma (procesor upgradable
module czy jakos tak - nie pamietam juz dokladnie - to bylo ze 2 lata
temu).
karpio