Re: Pytanie z cyklu PLYTA i PAMIEC

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Wed 25 Oct 1995 - 22:49:01 MET

Piotr napisal:
> A czy sa jakies reguly obsadzania plyt pamieciami Single Sided i Double Sided ?

Najlepiej zajrzec do "user manuala", o ile masz cos takiego. Czesto sa
wypisane wszystkie dostepne konfiguracje. Niekiedy opis jest
"madrzejszy" - wymienia single i double-sided.
Jesli tego nie ma to probuj - mnie jeszcze nie udalo sie popsuc komputera
przez wlozenie pamieci w nie ten slot co trzeba. Przyklad: 8MB SIMM +
4MB: nie chodzi. Ale 4MB + 8MB (zamiana miejscami) jest OK.

 Powodzenia
| /\/\.\/\/. Internet: mwilk_at_cc1.p.lodz.pl |
| Marcin Wilk mwilk_at_zsku.p.lodz.pl |
| Student of Technical University of Lodz, Poland |