Re: 100MHz na 120MHz

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 23 Oct 1995 - 13:16:42 MET

Turzanski Witold wrote:
> Czy istnieje jakies niebezpieczenstwo padniecia procesora,
> jesli jest przewidziany na 100MHz (486), a chodzi na 120MHz ???

Mi niby procesor dzialal, ale dysk za to przestal byc widoczny...
Znaczy pisal cos w rodzaju: Disk failure...

Po powrocie do 100 MHz - dziala, wiec sie chyba nie zepsulo, choc
pracowalo na 120 - zaledwie kilka/nascie minut...

Mam pytanie:
   mam plyte green, i jesli wlacze sobie wylaczanie dysku po idle
   np. 5 minutach, to zdaza sie ze pod DOSem dostaje kaszane i przestaje
   i widziec ten dysk (po wznowieniu). Czy ktos mial podobne efekty??

Acha - ja ,,troche'' podrasowalem plyte - zegary, timeouty, refresh memory
moze tu jest problem? ;)

Zbigniew Zych

--
WWW: http://www.uci.agh.edu.pl/student/infgrp/zych         Zyzio @ IRC