Re: Idealny BIOS (2) (Re: Idealna plyta...)

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Sat 21 Oct 1995 - 03:09:47 MET

Andrzej Karpinski napisal:
> polecam tez nowego phoenixa - malo plyt go ma, ale wydaje sie byc
> jeszcze lepszy od nowego awarda. winami faktycznie jest be, a nowe
> awardy sa bardzo cacy :)
> karpio

O jak nowego Phoenixa Ci chodzi? Czas temu zajmowalem sie plytami PCI UMC
(OEM z jasnozoltym manualem <- tylko bez komentarzy!), ktore mialy
Phoenix BIOS - wygodny, duzo opcji, tylko zaskoczyly nas zmniejszona
iloscia pamieci (wlasne wstawki w obszarze 640k-1MB).
 To bylo tak dawno (pol roku...;-), ze nie pamietam szczegolow, ale
_wydawalo_ mi sie, ze w innych plytach pci bylo z pamiecia lepiej?
 Gdyby Ci sie chcialo rozsuplac ten pieprznik, ktory naskrobalem?

 Pozdrav

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_zsku.p.lodz.pl     |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |