Re: Idealna plyta glowna

Autor: Krzysztof M. Obrzud (no email)
Data: Fri 20 Oct 1995 - 11:24:17 MET

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>Jak mam wybor, tzn. dno z jakas tam grafika i szary tekst z szerokimi
>mozliwosciami wyboru, wybieram to drugie.

Czy AmiBios jest denny? Polemizowalbym. Zreszta pare postingow
wczesniej napisalem zdanie podobne do twojego, cytuje
:>" O wartosci Biosu nie swiadczy fakt jak wyglada ale co moze",
a w innym
:> "Dla mnie ostatnia rzecza na jaka zaracam uwage przy wyborze BIOSa,
:>jest to jaki ma wyglad, windowsowaty czy standardowy.

Gdybym jednak znalazl dwa identyczne, jeden windowsowaty a drugi
zwykly to wybralbym zwykly. Nigdy mi jednak nie dano takiej mozliwosci
wyboru.

>Kupuj kupuj plyty z tymi dennymi biosami i doradzaj innym.
A ty jak doradzasz? Mowisz: "Jak zobaczysz grafike w BIOSie to nie
kupuj bo ci sie komputer bedzie od tego wieszal, kup ten z tekstowym
BIOSem on cie nigdy nie zawiedzie!"

> Badz wtedy pewnien, ze producenci uznaja to co zrobili za sluszne. a czy tak jest ?
Producenci i tak nas maja w nosie.

Krzysztof M. Obrzud
kobr_rmf_at_bci.krakow.pl