Re: MFM?

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 20 Oct 1995 - 11:18:08 MET

> 1. Jak sterownik MFM chodzi z AT? Kupilem niedawno archaicznego XT (byl
> tani i mial herculesa (dual monitor support w TP) ) z kontrolerem MFM.
> Pokusilo mnie, zeby wstawic tam plyte AT. I MFM sie z tym gryzie.

jesli sterownik mfm ma wlasny rom to ustaw rodzaj dysku na... brak
dysku - powinno zadzialac :)

> 2. Jakie sa parametry (te do ustawienia w BIOS) dysku NEC LR 56913? Jest
> on MFM-owy. Wszyscy znajomi odsylaja mnie do muzeum archeologicznego, ale
> tam tez nikt nic nie wie.

podalem powyzej :) ps. to czy ustawiac czy nie zalezy od tego jakiego
masz mfm'a - ja kiedys mialem naprawde niezly sterownik tego typu w
komputrze - ustawialo sie tak samo jak w autobusach... dzialal takze
szybciej niz podobne urzadzenia tego typu (mial nawet troche ramu na
pokladzie).

karpio