Re: Plyty glowne Nx586???

Autor: Rafal Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Thu 19 Oct 1995 - 20:01:58 MET

In article <1264.grego_at_malcolm.rmnet.it_POPMail/PC_3.2.2>
from 19 Oct 1995 18:41:09 +0100
grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

> Co sie wlasciwie z nimi stalo?
> W Italii gdzies pol roku temu 2 firmy oglaszaly sie, ze je sprzedaja,
> ale okazalo sie ze to sa plyty z VLB. Postanowilem poczekac na wersje
> z PCI, bo nie bede sobie przecie g... glowy zawracal. Mialy byc "szybko".
> Do dzis ani widu ani slychu.
> Sa moze w Polsce?
> :-)
> A co w Stanach? Wie ktos cos na ten temat?

Widzialem na CEBIT'cie plyte VL z NextGen. Nie pamietam nazwy firmy,
ktora to wystawiala. Pan obiecal, ze wkrotce ukaza sie na rynku
plyty PCI tejze firmy. Ostatnio widzialem gdzies (po raz pierwszy
ogloszenie handlarza, ktory takie plyty oferowal.

Ja osobiscie nie podniecam sie tym procesorem. To RISC, ktory emuluje
(hardware'owo) Pentium. Do nativ RISC'a nie mozna sie niestety dobrac,
poprostu microcode tego procesora to tak jak biblioteka funkcji, ktore
polecenia asemblerowe (binarnie codowane) na code RISC. A co Wy o tym
myslicie ?

Rafal

| Raphael Posmyk (Hamburg, Germany) |
| "... carpe diem, quam minimum credula postero..." (Horatius) |
| Please send/reply all to raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de |