Re: Unix dla Windziarzy :)

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 18 Oct 1995 - 17:12:41 MET

Piotr Piatkowski (kompas_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: Robert Maron (robmar_at_mimuw.edu.pl) wrote:
: : Piotr Piatkowski (kompas_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: : : E tam... Ja mam 3000+ uzytkownikow na swoim (ble...) Novellu :-)
: : : Srednio pracuje na nim 70 osob jednoczesnie. I pada nie czesciej
: : : niz inne takie SunOS'y czy linuxy :-)

: : i wszystkie 70 jest pracuje na serwerze ? :))))))))))))
: : tj. inne komputery to dla nich terminale a wsio inne robi serwer nowela ?

: No fakt, troche sie rozpedzilem. Aczkolwiek zaden linux z NFSem nie dal
: by sobie w tej sytuacji rady - jako file-server Novell jest naprawde dobry.

To fakt. z 70 klientami NFS to nie tylko PC/Unix ale nawet calkiem porzadny
Sun sobie z trudem radzi.

: : BTW slyszalem, ze serwery nowela maja bardzo skopany swoj system op. i nie
: : nalezy nic na nich odpalac, bo sie sypia, ;)

: A tutaj juz sie nie zgodze. U mnie chodza fingerd, bootpd, ftpd, mercury
: (mail deamon), lpd i jeszcze kilka pomniejszych ktorych nie pamietam -
: i nic sie nie sypie. Trzeba tylko co jakis czas robic upgrade tcp, stare
: wersje nie byly faktycznie zbyt stabilne.
Ja mam pewne obiekcje. Juz pare razy mi sie ostatnio zdarzalo po
~"ftp ucinvl": "Error: remote host not responding" czy jakos tak.

--
                       Szymon Sokol -- Network Manager
U    U M     M M     M University of Mining and Metallurgy, Computer Center