Karta sieciowa MYLEX LNI390A

Autor: Michal Sawczuk (MichalS_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 17 Oct 1995 - 14:03:53 MET

Szanowni Panstwo,

  Poszukuje ODI-driverow do karty sieciowej MYLEXa LNI390A. Dostalem gola
karte, bez jakiegokolwiek opisu, ani oprogramowania. Na karcie nie ma
napisu "MYLEX", a jedynie "LNI390A". Ze jest to karta MYLEXa wnosze na
tej podstawie, ze szukajac w jednym z ostatnich Microhouse'ow
pod haslem "LNI390A" oraz z odpowiednim opisem cech fizycznych
karty -- znalazlem ja, wraz ze zworkologia, w kategorii "MYLEX". W BBS-ie
MYLEXa nie ma zadnych danych o tej karcie, chyba po prostu jest ona
bardzo stara.

  Jesli ktos ma drivery do tej karty, to bardzo prosze o kontakt lub
wskazanie miejsca, w ktorym moge te drivery znalezc. Sa mi one bardzo
potrzebne, najbardziej zas drivery do Novella.

  A oto informacje o nieszczesnej karcie, ktorych jestem absolutnie
pewien: model: LNI390A, 16-bitowa, ISA, ethernet, BNC, AUI, bootprom.

                              Dziekuje za wszelka pomoc, Michal Sawczuk.