Re: Plyta Zappa i Power Managment

Autor: J.Bugajski - DzejBi (jbugajsk_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 16 Oct 1995 - 15:01:27 MET

> heh :)
> Procesor "Pnetium" ? hmmmmmmm - czyzbymsmy wszyscy przeoczyli jakis
> overdrive potajemnie wypuszczony przez Intela? A moze to konkurencja.
> Ja nie wiem. Moze jest ktos kto wie. :-)
> Pawel Mamcarz
No coz jest to tajemna wersja produkowana przeze mnie w garazu, schodza jak
swieze buleczki :-) Zainteresowanych prosze o kontakt:
grunger_at_pnetium.garaz.com

:-)))))

--
(____ | |  , \      |      Technical University of Wroclaw
 ___| | |  , \      |   email:   jbugajsk_at_asic.ict.pwr.wroc.pl
(_____/ |____/      |   irc:     DzejBi