Re: Problem z zycia

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Wed 11 Oct 1995 - 10:37:33 MET

jerzyk_at_Gosat.ict.pwr.wroc.pl (Janusz Harkot) wrote:

>wedlug mnie najprosciej bedzie zainstalowacwin 3.1 (niech mowia co mowia
>ale z windows'ow jest najbardziej stabilny) i do tego word.

Word: OK. T juz jest steandard jesli nawet na Macach jest
najpopularniejszym edytorem. Win 3.1 tez latwo znalezc (juz nie wnikam tu w
sprawe licencji na oba).

Ale dlaczego Win 3.1 najstabilniejszym z windowsow??? Zdrowy rozsadek,
doswiadczenie i testy (np. PC Magazine) wskazuja co innego.

Nawiasem mowiac temuz PC Mag. wyszlo pod wzgledem stabilnosci:

Win 3.1 <<< Win 95 < OS/2 < Win NT

[oczywiscie <<< oznacza znaaacznia roznice, natomiast < niewielka].

Mi Win 95 nie wylozyly sie odkad je zainstalowalem, Win 3.1 kladly sie
srednio raz dziennie (tzn. czasem nawet po pare razy).

Pozdrowienia dla windziarzy od windziarza :-)

JP.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland