Re: moj komputer

Autor: Lukasz Bienkowski (udbienko_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 05 Oct 1995 - 17:36:38 MET

> W zasadzie tak. Probowalem posadzic Linuxa na maszynie Compaq ProSignia
> z kontrolerem SmartCache i trzema dyskami 1 GB w RAID 5. Kontroler
> teoretycznie zapewnia w pelni sprzetowa obsluge tej macierzy. Powinienem
> zobaczyc dysk ok. 2.1 GB, a zobaczylem tylko 1 GB. Zupelnie jakby byl
> widoczny tylko pierwszy dysk macierzy. Driverow do tego kontrolera
> nikt nie napisal, uzywalem zwyklego Adapteca. Zeby bylo smieszniej,
> to SCO ODT 3.0, ktorego tam tez probowalem posadzic, zachowal sie tak samo.
> To pewnie nauczka, zeby nie kupowac sprzetu Compaqa.

Nie jest tak zle, jakies tam drivery ktos napisal. U mnie taki SmartCache
chodzi pod Novellem i swego czasu szukalem nowszych wersji sterownikow czy
cos takiego. Kazalem szukac archiemu hasla DPT i znalazl jakies patche do
kernela, a nawet dyskietki startowe dla tego kontrolera. Proponuje Ci to
samo (chyba nawet byl to polski archie).

Powodzenia

--
Lukasz Bienkowski