Re: Linux Slackware 3.0

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Thu 05 Oct 1995 - 16:00:55 MET

szymon_at_uci.agh.edu.pl (Szymon Sokol) wrote:
>Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl) wrote:
>: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl) wrote:

[wykasowane problemy Szymona z kompilacja Linuxa]

>: : Tu az by sie prosila typowa wypowiedz z "polipa" (tylko na odwrot):
>
>: : "Wywalcie to badziewie i postawcie sobie Win95" ;-))))))
>
>: Jakos nie zdarzylo mi sie slyszec, zebym na dysku 213MB mogl sobie
>: skompilowac VisualC++ for W95; bedac szczerym, w ogole nie zdarzylo
>: mi sie slyszec, ze moge je sobie skompilowac - nawet na 2GB i nawet
>: za jakies pieniadze :)))
>
>Ciesze sie, ze ktos mnie wyreczyl i nie musze odpowiadac.
>Zapytam jeszcze zlosliwie: a pod Win'95 W OGOLE da sie COKOLWIEK skompilowac??

Hi, hi. To wlasnie w prtescie przeciw takim
zlosliwosciom wyslalem ten cytowany wyzej list. W
koncu oburzajacy atak na najwieksze osiagniecie
ludzkosci dalem w cudzyslowiu.

Ale jesli juz mamy byc zlosliwi to dlaczego
Netscape wyklada sie (core dump) zwykle przy pracy
na trzech oknach na Sunie i Indigo, zas na Win95
chodzi mi pieknie przy pieciu? Sabotaz firmy
Netscape przeciw temu co nam najdrozsze?

;-)))))

[cc do Szymona]

JP.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland