Re: Unix dla Windziarzy :)

Autor: Robert Maron (robmar_at_mimuw.edu.pl)
Data: Thu 05 Oct 1995 - 12:31:29 MET

Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
[....]
: Bo mi, $#*#$, od pol roku administrator nie chce w passwd dopisac 't'
: przed 'csh'. Ja specjalnie nie nalegam - wpisalem sobie do .login.

jesli to Linux to napisz po prostu chsh <return> i postepuj wg instrukcji :)
jesli nie Linux to zmien system i patrz wyzej

: Jarek.

robert

--
robmar_at_mimuw.edu.pl