Re: Intel ZAPPA & NCR 810

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Wed 04 Oct 1995 - 22:50:21 MET

Wojtek Piecek napisal:

> Czy ta plyta ma naprawde bios do kontrolera ?!?!?
> Ja wiem ze nie rozmawiam z lamerem, ale w/g moich danych to do takiej plyty
> jest raczej kontroler ncr 53C815 (z biosem). Wiem ze jest free bios (mr-bios)
> do takiej plyty ktory ma wsparcie, ale to tylko info z trzeciej reki.

Piszesz przekonujaco, ale... co to znaczy "taka plyta"? Uwierzylbym Ci
100%-owo, ale NCR 810 chodzi fantastycznie na GA-586AT (ten samiusienki
"Triton chipset" co na Zappie i w opisie nie ma nic o "NCR SCSI BIOS")
  Coz, moze to krasnoludki?

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_zsku.p.lodz.pl     |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |