Re: Pytanie typu "PLYTA I PROCESOR"

Autor: Raphael Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Wed 04 Oct 1995 - 01:40:21 MET

In article <199510022023.VAA10231_at_szarik>
from 2 Oct 1995 21:22:26 +0100
wojtekp_at_tch.waw.pl (Wojtek Piecek) wrote:

>Dokladnie !!! Moj znajomy numeryk, wykombinowal dosc sprytna metode mnozenia
>wektora przez stala: ladowal wektor do cache, blokowal zawartosc i jak nie
>pomnozy przez stala !!! Wynik byl szokujacy. Kilka razy szybciej niz recznie
>kodowane biblioteki, ale nie byl uniwersalny ...

Czy mozesz mi wyjawic, jak Twoj znajomy informatyk bezposrednio
adresowal pamiec cache (z Twoich wypowiedzi: "ladowal wektor do
cache", "blokowal zawartosc" wnioskuje, ze adresowal bezposrednio).

Rafal

| Raphael Posmyk (Hamburg, Germany) |
| "... carpe diem, quam minimum credula postero..." (Horatius) |
| Please send/reply all to raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de |