Re: Pytanie typu "PLYTA I PROCESOR"

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 02 Oct 1995 - 21:34:07 MET

> Psssss, znam kilka szybszych dyskow. Ze nie chwalac sie IBM (wiem, sam mam
> im troche do zarzucenia). No ale mysle ze nowe dyski Seagate tez nie wypadly
> sroce ... Poszukaj czegos innego, no moze nie na zawsze, ale dla testow ...
> Aha, sam tez lubie WD.

wiem :) widzialem np. nowe maxtory prodrive lps czy seagate fast-ata -
ale tak jakos przyzwyczailem sie do caviarow, no bo zawsze byly i
byly z rok (czy nawet wiecej) wczesniej od innych... wole rzeczy
dobre, szybkie i sprawdzone :) poza tym kupujac np. maxtora nie wiesz
na co trafisz (no ty moze wiesz, ale wiele osob wrecz przeciwnie) -
czy na szybki dysk z nowej serii czy na jakiegos rzecha z transferem
600kb/s (ew. mozna podkrecic do jakichs 800kb/s przy uzyciu...
rocketa przeznaczonego dla caviarow :)) ) czyli nie za duzo :) a
ostatnio niestety od dyskow wymagam bardzo duzo i jesli jakis nie
zapewnia mi 2mb/s transferu to zaczynam sie krzywic... ale coz -
przyzwyczajenia to druga natura (czy jakos tak to bylo ;)) ) -
niestety mam caviarka i cache kontroler - moze dlatego az tak marudze
jak np. przychodze do znajomego i musze cos zrobic na komputrze z
connerem w srodku ;))
karpio