Re: Pytanie typu "PLYTA I PROCESOR"

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 29 Sep 1995 - 18:08:36 MET

Gregorio Kus wrote:

> A czy jestes wogole pewien, iz od procesora powinienes zaczac?
> Nic nie piszesz o pozostalych zasobach Twojego systemu.
> Moim zdaniem priorytety w twoim przypadku powinny miec nastepujaca
> kolejnosc:

A ja mialem tak (do konca lipca tego roku):

 386sx 33 MHz 4MB RAM
 Chodzil na tym Linux, czasami DOS (ale rzadko... ;)

 Moje zakupy:
   plyta + procesor AMD486dx4 100MHz
   pozyczylem od brata 4MB RAM (nie stac mnie w tej chwili na swoje
      8 MB .... :(

  Jesli brat sie nie upomni, to teraz bede kupowal dysk...
  Na razie mam 160 MB ... chcialbym teraz kupic jakis 420 MB...

Czy kupowac Pentium? Ja nie moglem - za duzy wydatek jednak, po drugie
koszt/zysk moim zdaniem jest zbyt duzy, a nie osiaga sie za duzo.

Dlatego wybralem m.in. AMD a nie Intel (koszt ok 1 mln szl mniej)

Plyta + procesor + cooler kosztowaly mnie calkowicie: 6 mln 150 tys...

Sprzedalem plyte 386sx (plyta, procesor, 4MB w SIMMach) za
  rownowartosc 4MB RAM w SIMM72pin + 200 tys szl.

Czyli jak stwierdzil kupujacy: mam plyte z procesorem 386sx za darmo...
(Ale mnie chodzilo zeby szybko sprzedac....)

Sprzedawalem w koncu lipca, teraz ceny pewnie sie troche inaczej
ksztaltuja...

Zbigniew Zych

--
WWW: http://www.uci.agh.edu.pl/student/infgrp/zych         Zyzio @ IRC