Re: Drugi dysk w PC

Autor: Piotr Auksztulewicz (piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 29 Sep 1995 - 14:00:34 MET

Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl) wrote:
> heh - mam propozycje - jesli pada konkretna i wyczerpujaca odpowiedz
> na jakies pytanie, to prosilbym, by nie powtarzac tego samego po 100
> razy :) jesli pamietam, to odpowiedzialem ze 3 dni temu, i od tego
> czasu otrzymalem z 6 chyba maili, w ktirych wlasciwie bylo to samo
> co i ja pisalem...
> karpio
Po prostu: Co niektorzy gdy czytaja newsy, to jak tylko zauwaza pytanie
na ktore znaja odpowiedz (albo tak im sie wydaje), to natychmiast chcac
sie pochwalic swoja (nie)wiedza odpowiadaja, zamiast popatrzec na kolejne
odpowiedzi i sprawdzic czy przypadkiem ktos juz tego nie zrobil.

PS. To tylko ogolne stwierdzenie poparte osobistym doswiadczeniem.
    Prosze sie nie obrazac :-))

----
Piotr Auksztulewicz                 piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Centrum Komputerowe Politechniki Slaskiej, Gliwice, Akademicka 16