Ja rowniez pilnie szukam

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 28 Sep 1995 - 21:01:25 MET

               PILNIE SZUKAM
           =====================

1. Rozwiazan hardware'owych i/lub software'owych umzliwiajacych
   dostep do pamieci z dokladnoscia do polowy bitu (tzw. polbity)

2. Emulatora SVGA 1600x1280 True Color na Herculesie.

3. Emulatora Cray'a XMP na PSPD90 (jesli jescze ktos pamieta PSPD)

4. Modemu 14400 (28800 sa za drogie) z kompresja, ktory mi przesle
   .ZIP'y z szybkoscia efektywna 57600

5. Sposobu podlaczenia pamieci ferrytowych z ODRY 1305 do slotow SIMM

6. Zbednych tranzystorow germanowych TG5 w duzych ilosciach, i
schematu
   procesora Pentium lub NexGen 586

7. Miniaturowej przekladni 1:2 umozliwiajacej upgrade drive'u CD
   z 2x na 4x

8. Obwodow chlodzenia na cieklym helu umozliwiajacych wyscisniecie
   120MHz z 486DX2/66

9. Mocnych dowodow na plaskosc ziemi i wyzszosc Win95 nad OS/2 WARP

10. Drivera do magnetofonu od C64 umozliwiajacego uzycie go pod Win95
    w charakterze streamera do robienia backup'ow mojego HD 540MB

11. Sposobu dostepu do ftp-mail-serverow za pomoca snail-mail

12.

    ^^^ to tak tajne, iz nie moge nawet powiedziec czego szukam

13. Servera WEB na ktorym mozna znalezc w sobote wyniki niedzielnych
    losowan totolotka

14. Pracy w charakterze prezydenta dowolnego panstwa

15. Dowodu twierdzenia Fermata

16. Dziewczyny moich marzen

Grego

Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it G.Kus_at_agora.stm.it