Re: karta S3 964

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 25 Sep 1995 - 20:19:26 MET

On Mon, 25 Sep 1995 14:27:53 +0100 konopka_at_lodz2.p.lodz.pl wrote:

>Mam u siebie przez kilka dni karte S3 964 PCI. Moj Windows 95 wykryl i zainst-
>lowal ja bez klopotow. Jest tylko jedno ale. Przy pracy z Corel Draw (dosc
>skomplikowana grafika) nie odnotowalem zadnego przyspieszenia, w porownaniu
>z moja STB Vision Horizon PCI (Cirrcus Logic).
>
>Wiem, ze S3 964 to jedna z szybszych kart. O co wiec chodzi ?

W przypadku kart akcelerowanych, wielkosc przyspieszenia zalezy w
ogromnym stopniu od jakosci driver'ow, to znaczy na ile wykorzystuja
one szczegolne cechy danego procesora graficznego. Bywa ze ta sama
karta w jakims programie "robi sie" 3 a nawet 5 razy szybsza przy
wykonywaniu okreslonej operacji, po zainstalowaniu nowej wersji
driver'a. Trzeba znalezc sobie ftp server firmy S3 i zagladac do
niego, sciagajac najnowsze wersje driver'ow - predzej czy pozniej (ale
raczej predzej, zwazywszy na owczy ped rynku do Win95) roznicy w
porownaniu z Cirrusem, powinny sie dac zauwazyc. Choc moze sie tez
okazac ze to co robisz jest "nieprzyspieszalne" (przynajmniej w tej
wersji procesora graficznego).

Grego

Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it G.Kus_at_agora.stm.it