Re: CHIP robi w Balona UZYTKOWNIKOW :(((

Autor: Jaroslaw kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 25 Sep 1995 - 11:15:23 MET

bilbo_at_polonez.man.lodz.pl (Piotr Goczal) wrote:

>On Thu, 21 Sep 1995, Jaroslaw Kozak wrote:
>[..]

>Ja zas mysle ze nigdy w zyciu nie pracowales wiecej niz 5 minut na
>ostatecznej wersji Win 95 i cierpisz na wrodzony wstret do MS Windows co
>calkowicie Cie zaslepilo.
>Laczac wyrazy ubolewania.
> Piotr vel Bilbo

Heja
Musze cie zmartwic bo wlasnie to reply idzie spod nestcape for win'95 ( ciekawe dlaczego
wszyscy lacznie z nekrosoftem skracaja windows do win -- mysle ze nie ma to nic wspolnego
z czasownikiem win - czyli wygrywac ).

A wiec pracuje z windowzami 95 (pracuje -hi,hi). Dobra mam na biurku, jak wspomnialem mam
je przetestowac.

Mysle ze ubolewanie mi sie nalezy:)))

A wiec do rzeczy - pracuje na DX100/12MB RAM Compaq PROLINEA 4100 PCI Plug&Play
BIOS,CIRRUS 54XX model 1MB.

Instalacja - 2 razy sie wywalil - nie wykryl CDROM-u za 1 podejsciem - mimo ze sie z niego
instalowal ( nie bede opisywal instalacji na CDS-ach - tez compaq-ach - to byla bajka).
Mysle ze szary uzytkonik moze miec sporo problemow z instalacja. Probowalismy instalowac
na 2 identycznych komputerach - wystapily rozne problemy. Instalowalismy amerykanska
handlowa wersje GOLD RELASE.

Moze na 8MB windows szybciej biega od OS/2 ale na 12 to juz nie ma roznicy - kurde sa i to
jakie.

A wiec odpalam 3xtelnet + 2 sesje DOS + Netadmin -- sporo, i o dziwo chodzi. He ale fajne
jest ze okienka przerysowuja sie w slimaczym tempie. OS/2 lepiej sobie z tym radzi (na tej
klasie sprzetu).

Problem nr 2. Nowy driver do NDS-u - niby dziala ale nie do konca- beda musieli jeszce
popracowac - niby lacze sie do drzewa ale z moge sieciowo zamapowac tylko dyski z jednego
servera (he,he) zamapowane (po bolach ) volumeny z innego kontekstu widziane sa jako
normalne dyski (My Computer) i nie robi reconnect at logon:((((

Problem nr 3. Sesje DOS :((((((( Ale wywala numery - otworzcie kilka sesji DOS 3/4 potem
sprobujcie odpalic wp6.0 for dos w trybie graficznym:)))). Moze to jest niekompatybilne
ale porzadny system z preamptive multitaskingiem powinien zabic taki process a nie sam
siebie.
Wiec odpali wp w oknie ( to bylo dobre - bo w oknie i grafcznie) ale zaraz potem system
zawisl. I zawisa :))))

Aha nie probujcie w sesjach DOS-u instalowac rezydentow np do Mazovii -- bo sie wam moze
system wykrzeczyc :)
W OS/2 ten problem jest ladnie rozwiazany -- mozna w oddzielnych sesjach ladowac pliki
ladowane nawet z config.sys w normalnym dosie.

Dobra to na razie tyle. Czekam na aplikacje dla win95 - na razie nie ma ich za wiele.

Jarek