"Zalety" C-64 (Bylo: Re: Peter Norton WYPINA sie na WIN'95)

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Fri 22 Sep 1995 - 13:24:23 MET DST

tarchala_at_laser.mimuw.edu.pl (Tomasz Tarchala)
wrote:
>Maciej Pilichowski (macias_at_class1) wrote:
>: Hej,
>
>: Ech tak mi sie przypominaja wojny C64 i Atari65XE. Dlaczego? Otoz koronnym
>: argumentem znajomego za C64 byl fakt, ze Commodore NIE mial swojego serwisu
>: w Polsce. Dziwne? Alez - po prostu wynikalo z powyzszego, ze C64 sie nie psuje.
>
>Chyba wznowie te wojne :) Nie wiem czy pamietasz, co sie moglo stac
>po podlaczeniu joysticka do WLACZONEGO C64...

Potwierdzam. J.w. albo podlaczenie czegokolwiek do
tego co tam zastepowalo wejscie szeregwe (gola
szyna) nawet jesli C64 byl "off" ale monitor "on".
Wiem bo sam tak jednego zalatwilem. Prawie kazdy u
nas mial jakegos na sumieniu.

Mielismy ich w swoim czasie cale stado w
instytucie. Przez pewien czas (z biedy)
uzywalismy jako czesci odbiorczej do roznych
instrumentow pomiarowych. Polowa zwykle byla w
naprawie. Do dzis nie ostal sie zaden i nie tylko
dlatego, ze sie moralnie zuzyly. Zaden nie dozyl.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland