Re: CHIP robi w Balona UZYTKOWNIKOW :(((

Autor: Maciej Kozinski (maciek_at_lnx1.boa.uni.torun.pl)
Data: Fri 22 Sep 1995 - 10:58:15 MET DST

Piotr Goczal (bilbo_at_polonez.man.lodz.pl) wrote:

: On Thu, 21 Sep 1995, Jaroslaw Kozak wrote:
: [..]
: > W taki oto sposob otepaina jest koljena grupa szarych uzytkownikow ktorzy
: > uwierza i kupia.
: >
: > Mysle za nawet fani nekrosoftu zauwaza tendencyjnosc takich porownan).

: Ja zas mysle ze nigdy w zyciu nie pracowales wiecej niz 5 minut na
: ostatecznej wersji Win 95 i cierpisz na wrodzony wstret do MS Windows co
: calkowicie Cie zaslepilo.
: Laczac wyrazy ubolewania.

A mnie sie cos zdaje ze jak wiekszosc fanow Win obejrzales sobie tylko
instalacje i ikonki, a o technicznych detalach nie zdazyles juz przeczytac,
bo spieszylo Ci sie do zabawy. (:-)))))

Jakis czas temu Jarek wyciagnal wszystkie techniczne argumenty i nie ma
chyba powodu, zeby drugi raz puszczal posting o tym, co i tak wszyscy
wiedza. To jednak, ze siebie nie zacytowal nie moze byc pretekstem do
glupich uwag. Zwlaszcza, ze zapewne przeczytales posting, w ktorym napisal,
iz oba systemy zostaly przez jego pracodawce zakupione do testow.

Maciej Kozinski

         | Maciej Kozinski          / Internet:                       |
         | snail:                 / e-mail:                           |
         | 87-116 Torun, POLAND  /          maciek_at_boa.uni.torun.pl   |
         | Dzialowskiego 4/4    /   WWW home page:                    |
         |                     /http://www.boa.uni.torun.pl/~maciek   |
         |       Nicolas Copernicus University, Torun, Poland         |
         |          University's Computerisation Group                |