Re: Peter Norton WYPINA sie na WIN'95

Autor: wojtekp_at_tch.waw.pl
Data: Thu 21 Sep 1995 - 19:18:08 MET DST

Witam,

Maciej Kozinski napisal :

> Wolciech Galazka (wgalazka_at_scripps.edu) wrote:

> : >Bo OS/2 jest stabilny, wielozadaniowy etc,etc. Peter Norto wie ze czlowiek przy
> : >zdrowych zmyslach nie uzyjje WIN'95
> : Doprawdy ?

> Chyba tak.

Czlwiek przy zdrowych zmyslach na pewno sie zastanowi bo z faktu ze jeszcze
cos jest bardzo rozreklamowane (nie napisze jaki to produkt) to nie wynika
jeszcze jego bezapelacyjna wyzszosc.
Naprawde mam do czynienia z Win95, NT, NT Server (tak przy okazji NT
Advenced Server przestal istniec razem z wersja NT 3.1), i jesli mam cos
zrobic (czasem trzeba :)) to siadam przy wysluzonym (!!!) linuxe i sie to
cos robi.

> : Przerwij pisywanie takich zenujacych historii, odstaw komputer i wez sie do
> : nauki, smyku.

Boskie !!! Zapomnial Pan jeszcze o tych dzieciach co w jego wieku granaty
nosily. Tak trzymac !!!

> Pouczac w ten sposob moze Pan sobie swoje dzieci, jesli ma Pan takowe. A
> Kozi ma prawo wyrazic swoja opinie. Z emocjami moze przesadzil, ale nikt
> jeszcze nie wprowadzil limitu adrenaliny na tej liscie.

Dopoki nie padaja obrazliwe slowa - TAK.

> : Windows '95 jest dla jednych, Windows NT dla drugich, Windows NT Advanced
> : Server + MS SQL Server dla trzecich. I dlugo mozna by tak jeszcze ...

> Czy to reklamowka Nekrosoftu?

Nie, dlaczego. Przeciez widac ze ten Pan omawia samochody wyscigowe.

> : A uzywanie wulgarnych epitetow pod adresem programow to juz zupelna dziecinada.
> : Nie lubisz, nie kupuj (i nie kradnij) Niby wiadome a wciaz trzeba powtarzac..

Szanowni Panstwo, troche sie zapomnielismy. Prawdziwi mezczyzni krytykuja i
obrazaja nie komputery (programy), ale siebie nawzajem. Naprawde powinnismy
sie poprawic.

> Do katalogu tych zakazow powinien Pan chyba dopisac: "nie przeszkadzaj
> Microsoftowi nabijac w butelke naiwnych". Szkoda, ze o tym Pan zapomnial.

Zaraz, moze ktos sie pomylil w liscie dyskusyjnej? Moze to jest jakas
fan.bill.gates ???? Rany Boskie, czlowiek zmeczony, nie wie gdzie sie
zapisuje ...

--
Pozdrowienia,
Wojtek