Re: Jeszcze raz OS/2

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 19 Sep 1995 - 13:26:06 MET DST

Lech Szychowski (lech7_at_pse.waw.pl) wrote:
: Maciej Pilichowski (macias_at_class1) wrote:
:
: : I tak btw. ja sie nie zachwycam Win95. Ja po prostu wybieram system ne
: : decydujac sie wlasnym gustem /bo tak to bym dalej mial Amige/ ale gustami
: : rynku. Wybiore taki system jaki bedzie mial powodzenie - to jest wlasciwie
: : chyba /dla mnie/ jedyne kryterium. Jak to trafnie zauwazyl Jarek - bede
: : pisac z obrzydzeniem dla Win95 :-)
:
: Dlaczego zatem nie nazwac tego po imieniu: to nie Ty wybierasz, ale pozwalasz,
: zeby wybieraly za Ciebie stada dyletantow.... ;-)

Takie niestety czasy - jestesmy skazani na wybor ogladaczy reklam. Dotyczy
nie tylko programow.

J.